کاااااااش

 کاش های من بعضی وقت ها خیلی مسخرست!!!

 اما کاش ، بودن

 کاش یکی بود

 که تو بهار

 وقتی بهش زنگ زدم و بدون هیچ دلیلی گفتم:

 میای بریم زیر رگبار قدم بزنیم؟

 در جواب فقط بگه:

 نیم ساعت دیگه کجا باشم؟

 توی تابستون

 که زنگ زدم و بدون هیچ دلیلی گفتم:

 میای بریم خیابون تا هر جا شد قدم بزنیم؟

 در جواب فقط بگه:

 نهار اونجایی که من میگم!

 تو  پاییز زنگ بزنم بدون هیچ دلیلی بگم:

 میای صدای برگا رو در بیاریم...خش خش صدا بدن؟

 در جواب فقط بگه: دوربینتم بیار!

 توی زمستون زنگ بزنم بدون هیچ دلیلی بگم:

 چنارا منتظرن با یه عالمه برف...

 بعد با تردید بپرسم میای که؟

 در جواب بدون مکث بگه:

 یه جفت دستکش میارم فقط

 یه لنگه من یه لنگه تو...

 سر این که دستایِ گره شدَمون تو جیب کی باشه بعداً تصمیم میگیریم... 

...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->

تاريخ : یک شنبه 11 فروردين 1392برچسب:کاش , , | 19:15 | نویسنده : تنهایه عاشق.... |